mestilah ! tahun depan kan SPM..

ASSALAMUALAIKUM . 
well hello there world ..tudiaaaa anwar hadi ...(tiba2)

fuhhh . aku keletihan . terpaksa berkejaran kesana kemari . terkadang aku terfikir ..
 haih bila la nak update blog .. huh ..*sigh*. 
ceewahhh . 

oke2. pejam celik pejam celik .
dah masuk bulan febuari kan ? yeah bulan 2 ..
dan .. tahun depan SPM .. wauuu ... dua tahun je belajar untuk ambil SPM ? 
tak lama tu .. tapi kenapa ada sesetengah orang cakap form 4 ni tahun honeymoon ?
ohhh pelissss ...
2 tahun tu sekejap jer la sayang-sayang ku ..
thats why we have to study smart from now .. hewhew .. mathlutfi lah pulak kan ?..


naaa ... they anwar hadi and matluthfi.. atas tu matluthfi ..bawah tu anwar hadi ... they're vlogger .! 
sangat bes..
terbaeeeeekkkkkkkk...

oke . jangan bosan .. kalau bosan jugak apa boleh saya buat kan ? 
pandai-pandai la korang yo!
awak ..awak semua yang form 4 sama dengan saya .
dengan ini saya menyeru supaya ...booo..

okeh okeh maaf! 
tahun ni la kita kena la kumpul nota . buat nota .
kalau nak harap tahun depan memang tak sempat lah kan ?
yela . kalau awak awak semua study subjek form 4 tahun depan ... bila pulaknya subjek form 5 .. kan ?
kan ? kan ? kan ? kan? rasa nak penampar je kan ?

tu kalau yang nak berjaya la kan ?
kalau tak nak sudah.. nama kau bedah ? 
nak kahwin dengan anak orang kedah ! ! .
heyyy ! macam ampa tak penah nyanyi lagu ni kan ?
time sekolah rendah dulu ..

eleh .. tak mengaku pulak .. 
hah .. tu mula la nak ingat zaman dulu-dulu tu ..
pastu senyum gelak sorang-sorang ..
ehh jangan macam tu ...
nanti kena cop orang gila ...
kalau nak gelak senyum sorang-sorang jugak..
cari tempat elok skit ..
dalam tandas ke .. 
dalam bilik ke ...
yelah ..ikut suka lah ..
membebel je aku ni kan ?


~TAMMAT~
ASSALAMUALAIKUM..