PLEASE DON'T CHANGE MY STAND ..

ASSALAMUALAIKUM

    ohok..ohok..tudiaa.. teghok gila..batuklah!..mak ayah saya cakap sekarang musim panas.. hujan tak menentu.. aikk? ohh..oke..maksudnya.. cuaca tak menentu sekejap panas.. sekejap sejuk..saya ? selsema + batuk + demam ++++++...sudah seminggu maaaa...takpe..sakit tu tanda Allah sayang ...Allah nak uji kita.. kau hado ???..


hari isnin minggu lepas aku pergi sekolah .. *orang lain pon pegi..kbai.*..ada sorang cikgu ni la kan kan..
dia ada tanya aku.. haa kau fatin nak jadi ape ?..saya..saya.. nak jadi akauntan cikgu...daaaaannnn... cikgu tu balas.. akauntan.."kalau saya tanya budak aliran VT memang jawab akauntan".. aduhh.. betapa kecewanya hatiku saat itu...cliche?..kfine.. cikgu cakap ramai yang banyak tanam anggur tu semua nak keja akauntan.. 
tapi akauntan kat malaysia ni dah banyak sangat ?


okie .. memang terasa... tapi takpe.. aku tetap dengan cita-cita aku nak jadi akauntan..
insyaallah kalau ada rezeki..kalau tak.. banyak lagi kerja lain boleh buat kannnn...
rezeki dimana-mana... usaha tu yang penting ! jangan malas-malas... jangan kuat tido.. 
ahaks.. ku cuba untuk kearah itu...insyaallah..amin..



i am that girl holding the accounting degree !..insyaallah ..




pssstt!..masa sekarang memang la ramai akauntan.. tapi sampai bila akauntan yang ada sekarang
 akan hidup ?selama-lamanya?.. ohh great !


TAMMAT~
ASSALAMUALAIKUM..