tak semangat nak sekolah?..ohh..come on..come on...




ASSALAMUALAIKUM...


err...errr...emm....wordless...tettt....oke...oke...rasanya tak terlambat lagi ak nak wish selamat tahun baru!!..
ceh..cam x semangat je aku kan?..hehehe...ha?..sape ada pegi i city masa tuggu detik 2012 tu...sila angkat tangan macam saya...ehh..ehh...aku x pegi pon...hm...boring~~dah la..jangan baca blog nih.. boring ja....

what?..esok sekolah?..mamiiii...dedi....i dont want to go to schoolll...aku nak pegi sekolah...tapi semuanya akan berubah...like what?..yeah everything....and aku a lil bit moody la sekarang ni...sebab tak mau sekolah... ehh.., bukan tak mau sekolah....tapi...tapi..tapi...teeeetttt...biarlah rahsia...ceh..penampaq jugak budak fatin nih...

ha...mesti korang semua ada azam tahun baru ni kan?...eleh..ingat korang je...aku pon ada la....(baru nak fikir azam tahun baru..>.< 

aku ingat kan....tahun ni aku nak dapat straight A dalam exam....semua exam la...lepas tu ak nak kawen...ehh silap..!!..lepas tu..lepas tu..mengada!!...tak de lepas tu....aku nak dapat straight A  trial SPM nanti... lepas tu nanti ada la mana-mana syarikat sponsor aku blaja kat oversea...kan?..kan?....tak gitu jah?...ehh... korang tak nak ke study kat oversea.... mana tau boleh jumpak mat salleh kat sana.. pastu depa ajak korang kawen....
huii...mat salleh tu...hensem oooo...

tapi kalau korang minat korea..or kpoplovers...boleh la korang terbang kat korea....mana tau boleh jumpak lee dong wok ke...kim hyun joong ke...boleh hug hug kiss kiss..hehehe..orang cakap rezeki jangan ditolak.. rugi ooo...














kenapa aku cari kat google ada gambar lee dong wok ni?...hah..sudah.. ni gambar dia dulu-dulu kot... ke ni lee dong wok laen...ehh...lee dong wok diahardfan/kipassusahmati.....jangan salahkan aku.... aku cari kat google tao...hihi..>.<





kalau nak tau..ni skandal aku dulu....hewhew~perasan





ni gambar dia bagi kat aku sebelum kitaorang putus....wuwuww...sedih ooo...



pssttt!!..im afraid if u forget and left me!!..ohh..please dont...>.<



TAMMAT~
ASSALAMUALAIKUM..
papaiii u all...