SERIOUSLY..

Assalamualaikum..
Dah setahun aku tak update blog , tak buka blog , lama jugak.
 mungkin penulisan aku pon dah lain . we'll see .
nak tau tak !?
sebenarnya aku pon tak tau nak update pasal apa.. oke seriously..
I don't know tonight i should be happy or sad .
something that makes me hurt and actually i should be sad ,
but ...i just shocked not sad !
mungkin hati aku dah tough untuk tahan semua benda ni..
lepas beberapa kali jadi...and tak percaya all the word ..seriously..
haha.. seriously I'M NOT SAD ...SERIOUSLY ..

seperti yang korang tak tau , tahun ni aku SPM .
seriously SPM .. seriously tak sabar nak SPM
and seriously takut gila nak SPM ! keputusan aku tu la yang akan tentukan masa depan aku ,
maksudnya bidang apa yang akan aku ambik..kan ? kan ? .

# taktau la pasai pa malam ni aku asyik sebut seriously ja...maap ! maap ! hee =D